Remington MB4110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB4110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

K.W 19-11-2015
Geschreven voor: Remington MB4110

Echt een drama ding. Het doet gewoon pijn. De haartjes worden er uit getrokken. Ik had hiervoor ook een Remington, die was prima. Vreemd dat een nieuwer (en volgens mij ook duurder) apparaat 10x zo slecht is.

Heb het product nu al een tijd in bezig maar had nog geen review geschreven. Omdat ik nu toch een nieuwe baardtrimmer ga kopen, leek het me toch wel verstandig om te voorkomen dat andere mensen een miskoop begaan.

jwolde001 05-03-2013
Geschreven voor: Remington MB4110

Dit is de allereerste keer dat ik een review schrijf, maar dit moet me toch echt van het hart. Eerst het positieve nieuws, dit apparaat heeft een unieke en revolutionaire trim-methode!! Het snijdt de haartjes niet, nee het trekt ze 1 voor 1 uit je gezicht. Ik denk nog steeds dat het aan mij ligt en niet aan Remington, want ze zullen dit apparaat toch zelf wel een x geprobeerd hebben na ontwikkeling? Dus heb ik de afgelopen weken op veel verschillende manieren en verschillende postities geprobeerd mijzelf te scheren. Maar ik moet uiteindelijk toegeven dat ik heb gefaald en na de foltering vanochtend is het genoeg. Oh ja, hij kan er ook niet goed tegen als hij met flinke vaart tegen een muur wordt gegooid.

gunther_1972 24-11-2012
Geschreven voor: Remington MB4110

Mijn advies: kijk vooral even verder...

Een nette baardtrimmer, ligt goed in de hand. Via USB op te laden is niet echt nuttig maar prima dat ze voor een universele manier van opladen hebben gekozen.

De baardtrimmer wordt geleverd met een scheerkop en een trimkop. De scheerkop doet boven verwachting z'n werk maar is geen vervanger door echte scheerapparaten. Maar goed, daar heb ik 'm ook niet voor gekocht. Het gaat mij om het trimmen. En dat is een zware domper. De verstelbare kam is aardig verzonnen met de draaiknop maar is onnauwkeurig. De bevestiging van de kam op de kop is onhandig. Deze zit aan beide kanten geklikt en telkens als je de kam verwijderd heb je 't gevoel dat je de klipjes elk moment gaat afbreken. De messen van deze baardtrimmer zijn dramatisch. Je baard trimmen is een pijnlijke aangelegenheid en in de hals haakt het mes nog wel eens in de huid.

Ik heb al 20 jaar een stoppelbaardje en inmiddels een redelijk aantal baardtimmers gehad van diverse merken. Dit is de eerste die de vuilnisbak in gaat zonder dat deze versleten of kapot is.

R. Cremers 16-02-2012
Geschreven voor: Remington MB4110

Deze baardtrimmer enkele dagen in bezit en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik deze trimmer dan ook alleen om de baard te trimmen en niet om een glad scheerresultaat te krijgen.

Het opzetstuk voor de lengte van de baard in te stellen werkt heel gemakkelijk en snel. De kwaliteit van dit opzetstuk is ook goed.

Kortom, zeer tevreden over dit product en zou deze ook zeker aanbevelen.

JSchouten 30-07-2011
Geschreven voor: Remington MB4110

Baardtrimmer categorie: Au. Jammer, want het apparaat ziet er stoer en degelijk uit. Maar op het moment dat het apparaat op je huid zet en gaat bewegen denk je eerder aan een bot geslepen mes van een gepensioneerd niet-afgestudeerde hoobykapper.

Het scheerresultaat is op zich wat te verpakking je laat geloven, maar om bij dat resultaat te komen heb je wel een olifantenhuid nodig. Heb je dat? Geen probleem, dan is dit apparaat perfect voor jou. Wil je niet de hele tijd met een rooie nek rondlopen? Koop dan iets anders.